Introducció

Benvinguts! Si esteu aquí sereu alumnes de l’últim cicle d’ Educació Primària, aquí treballareu de forma cooperativa per  realitzar l’activitat que us proposem i aprendre continguts relacionats amb el coneixement del medi natural i matemàtiques a més de treballar la competència comunicativa i artística.

A continuació us proposem fer un mural sobre la piràmide alimentària per a que us aneu familiaritzant amb els aliments que formen una alimentació saludable. Un cop acabat elaborareu un menú equilibrat per a cada dia de la setmana, seguidament escollireu una sèrie d’ingredients i realitzareu una recepta i finalment realitzareu la activitat més participativa i divertida, creareu al aula un mercat internacional on alguns de vosaltres sereu clients i d’altres venedors.

A l’hora d’avaluar els vostres coneixements el professor farà aquesta valoració segons la rúbrica que veureu més endavant, també realitzareu la vostra pròpia autoavaluació i per acabar realitzareu una enquesta on es posaran en lloc els vostres coneixements i esbrinareu si la vostra dieta és saludable.

Durant l’elaboració de les tasques utilitzareu dos eines de la web 2.0: El Blogger per fer una redacció sobre el mercat internacional i classificar els aliments en la piràmide alimentaria i el Google Docs per respondre l’enquesta i fer-la arribar al correu electrònic del mestre.

Ànim campions!