Tasca

Al llarg del camí ens aturarem diverses vegades. Us proposem les següents activitats i lectures:

Divendres 2 de març, 11.30h. Conferència “Dinàmiques de poder i submissió a la lírica amorosa medieval occitana, catalana i valenciana” a càrrec de la Dra. Marion Coderch (Universitat de Barcelona). Lloc: Departamento de Ciencias Históricas – Estudios Medievales de la Institución Milá y Fontanals. CSIC. Carrer Egipcíaques, 15,

Divendres 23 de març, 15h. “Eros y Ágape: las visiones del amor en la Edad Media”, a càrrec de la Sra. Noemí Barrera (Universitat de Barcelona). Lloc: Facultat de Filologia, Edifici Josep Carner, aula 4.2.

Divendres 30 de març, 12.30h. “El romànic i el gòtic”. Visita guiada al Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC). Lloc de trobada: Pati de Lletres, a les 11.30h.

Divendres 27 d’abril, 12h. “Claustre i espiritualitat femenina. Diferents maneres d’exercir el poder”. Visita guiada al Monestir de Pedralbes. Lloc de trobada: Pati de Lletres, a les 10.45h.

Divendres 18 de maig. “Bajo el tilo / Sota el til·ler”. Lloc de trobada: Pati de Lletres, a les 15.50h.  No oblideu el calçat còmode i un mocador blanc.

Comments are closed.