Procés

Has de desenvolupar les següents activitats, (no cal que sigui en l´ordre expositiu nostre):

*Visualitzar la escena escollida de la pel.lícula Wit. Pots consultar una transcripció del diàleg clicant aqui. Respondre a les preguntes que et fem a la 1ª tasca.

Et pot ajudar a respondre els següents materials bibliogràfics, tots 5 interessants:

Com interpretar la comunicació no verbal. Clica   1,
La pràctica d´estar atents   2,
Competència emocional del metge (per extensió, del professional clínic)   3
Comunicació verbal i no verbal. Clica    4,
Entrevista clínica, models. Clica  5.
-          Links:
Humanidades Médicas. Cerca l´apartat “Participación del paciente”, columna de la dreta del blog. Clica:  6,
Picker Institute Europe. Clica: 7,
Patients Decisions Aids. Clica  8

Si vols aprofundir:

Recomenacions per l´atenció clínica al final de la vida  9,
Voluntats Anticipades  10,
Teoria Comuinicació Humana  11.

Envia´ns  el text que hagis elaborat a l´email del professor/a.

OPCIÓ GRUPAL:

*Contactar  amb les companyes/s amb qui formareu el grup de treball i establir un mitjà de comunicació via Internet, (Skype, Messenger, Facebook….). Fora recomanable anomenar un coordinador del grup.

Una vegada hagueu conclòs el vostre document també l´ enviareu a l´email del professor posant al títol el número de grup que us ha estat assignat, per exemple: “Grup4_Document_Wit”

*Si el vostre grup resulta escollit rebreu indicacions per tal de que prepareu el debat. Caldrà que anomeneu un portaveu que no ha d´ésser el coordinador..

*El dia del debat estigues molt atent als arguments. Pren notes per elaborar el resum final, que haurà de ser individual.