Introducció

Hola, bon dia futurs investigadors i investigadores!

Em presento, sóc l’inspector Algueró  i necessito la vostra ajuda per resoldre un cas molt difícil que no puc fer tot sol.

Fa molts anys que a la nostra escola ronda una llegenda que diu que els primers alumnes van fer una càpsula del temps i la van enterrar en un lloc concret del nostre pati. Diu la llegenda que al 2012 els nens d’aquesta mateixa escola haurien de buscar-la i descobrir els misteris que aquesta amaga. Si els nens elegits del 2012 no són capaços de desvetllar els misteris i superar totes les proves, no es podrà tornar a buscar el tresor fins d’aquí 50 anys.

Què us sembla? Esteu disposats a ajudar-me per començar la investigació i resoldre totes les proves que us sorgiran pel camí?

Vinga que sé que vosaltres m’ajudareu a arribar al final!

Comments are closed.